SATIRANJE SATIRE / Stvarnost je počela raditi parodiju od naše emisije, pa se ne zna tko koga za*ebava

U prošloj emisiji smo se za*ebavali sa sniženjem cijena na koje je Vlada, tobože, natjerala trgovačke lance. A onda se u nacionalnim TV dnevnicima dogodila marketinška kampanja kakvu svaki direktor marketinga samo poželjeti može. Takav oglas za svoja redovna sniženja Konzum, Tommy i KTC inače ni u udarnom tv terminu platili milijune kuna ali, bogu hvala, zahvaljujući dobroj hrvatskoj Vladi i njezinom smislu za parodiju i satiru, umjesto da troše pare na marketing, sad mogu potrošiti na bonuse upravi. Naravno ovi iz Kauflanda, Lidla, Spara i svi ostali, koji nisu pristali na tu komunističku inovaciju da svoje cijene upisuju u neku državnu aplikaciju, sad se lupaju glavom u zid. Ali, bože moj, drugi put će upisati i broj cipela ako bude trebalo. Ali nije im za zamjeriti, za razliku od Konzuma, Tommya i KTC-a, Spar, Kaufland, Lidl i ostali dolaze iz država koje ne znaju za taj lijep običaj da se cijene dogovaraju u republičkom Sekretarijatu za privredu, a mi u Hrvatskoj ne damo da običaji tek tako nestanu. Zato se kod nas i kaže - bolje da umre selo nego običaji.

22.9.2023.
23:15