ČARI POTROŠAČKOG DRUŠTVA / U Dallasu već postavili božićnu jelku

Image

Očajna uprava shopping centra u Dallasu kupce pokušava namamiti lažnim osjećajem da je Božić za tjedan dana te da je krajnje vrijeme za beskrupulozno pelješenje polica.

27.9.2010.
19:35
VOYO logo

Da se američka, kao i velika većina drugih tržišnih ekonomija, u najvećem dijelu kotrlja zahvaljujući potrošnji prosječnih građana po supermarketima, odavno je poznato.

Koliko je taj potrošač važan i ključan u vremenima ekonomske krize možda najbolje dočarava potez golemog shopping centra u Dallasu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tamo su, naime, već postavili božićne svjetiljke, pokušavajući potrošačima utuviti u glavu da je vrijeme bespoštedne blagdanske kupovine već stiglo.

S obzirom da je uprava centra naumila svoje zdanje okititi s čal dva milijuna (štednih) žaruljica, radnici ih postavljaju danonoćno, tako da bi centar u punom božićnom sjaju trebao zasjati krajem ovog tjedna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo