VELIKA BROJKA / Gleda se samo 'Ljubav je na selu': Više od pola miljuna ljudi sinoć je pratilo brze spojeve omiljenih farmera

Image

Brojni gledatelji još su jednom dokazali koliko vole omiljenu 'Ljubav je na selu'! Naime, najdugovječniji i najcitiraniji hrvatski reality show u četvrtak je bio najgledaniji sadržaj na svim nacionalnim televizijama u ciljnoj skupini od 18 do 54 godina

17.3.2023.
15:30
VOYO logo

Jučerašnje prve susrete farmera i njihovih odabranica te prvi tulum sezone pratilo je više od 446 tisuća ljudi u ukupnoj populaciji (12,3 posto AMR). Najgledaniji trenutak večeri bio je susret najmlađeg farmera Ivana s njegovim djevojkama koje su ga potpuno šokirale svojim stavovima, ali i modnim odabirima, a u tom je trenutku uz male ekrane bilo gotovo 520 tisuća gledatelja u ukupnoj populaciji!

Image

Sjajne rezultate gledanosti jučerašnja epizoda 'Ljubav je na selu' ostvarila je i u ciljnoj skupini od 18 do 54 godina – cijela epizoda postigla je fantastičnih 31,4 posto udjela u gledanosti (SHR)!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A da je jučerašnja epizoda bila apsolutni pobjednik svog termina, dokazuje i podatak da je od prvog konkurenta bila gledanija za čak 69 posto u ciljnoj skupini!

Image

Također, s izvrsnim rezultatima možemo se pohvaliti i u totalu populacije s 29,2 posto udjela u gledanosti!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jubilarna, 15. sezona te nove seoske avanture s nestrpljenjem su se čekale već od utorka i prve epizode, a tomu u prilog govori i podatak da je udio gledanosti prvih triju epizoda, od 14. do 16. ožujka, u ciljnoj skupini od 18 do 54 posto bila odličnih 28,8 posto.

Image
NISU DUGO ČEKALI /

Već se rodila ljubav? 'Zasad je ostalo da smo se Dragana i ja poljubili, samo u obraz, a dalje...'

Image
NISU DUGO ČEKALI /

Već se rodila ljubav? 'Zasad je ostalo da smo se Dragana i ja poljubili, samo u obraz, a dalje...'

RTL je sinoć bio potpuni vladar jučerašnje gledanosti, a to govore i odlični rezultati. Udio gledanosti glavnog kanala RTL-a u ciljnoj je skupini od 18 do 54 godina u udarnom terminu iznosio 26,2 posto, što je za čak 44 posto više od prvog idućeg konkurenta. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Također, među jučerašnjih pet najgledanijih formata na nacionalnim televizijama u ciljnoj skupini od 18 do 54 godina, čak četiri prva su RTL-ovi!

I RTL-ova grupa kanala u udarnom terminu u četvrtak je zabiježila odlične rezultate te ostvarila udio u gledanosti od 32,7 posto u ciljnoj skupini od 18 do 54.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A sve vjerne gledatelje već danas očekuju nova uzbuđenja. Naime, konačno je stigao trenutak da šestorica farmera upoznaju svoje ''zlatne djevojke'', i to na spoju naslijepo. Škakljivih pitanja i urnebesnih odgovora neće nedostajati, a jedan će farmer priznati da se ludo zaljubio već prve sekunde nakon što je vidio svoju kandidatkinju.

Kako je ona reagirala, tko je bio najljubomorniji, a tko više nema nikakve šanse da osvoji srce farmera i otputuje na njegovo imanje, gledatelji će doznati već večeras od 21.15 na RTL-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo